Değişim
Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır ve bu kanun yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır.
Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar?
www.sermoda.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin “kullanılmamış, yıpranmamış ve yeniden satışa uygun şekilde”olması şartıyla değişim süresi fatura tarihinden itibaren "15 GÜN"dür.
Değişim İşlemini Nasıl Gerçekleştirebilirim?
1- Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri faturası ve orijinal kutusu ile beraber, anlaşmalı olduğumuz kargo (PTT Kargo ) ile size verilen kargo kodu ile gönderiniz.
2- Anlaşmalı olduğumuz kargo ile gönderdiğiniz paket bize ulaştıktan sonra değişim siparişinizi oluşturmak için istediğiniz ürünlerin stokları tükenmeden tarafımıza ulaşıp, hangi ürün ile değişim yapmak istediğinizi belirtiniz.
3- İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir.
4- Ürün kontrolü yapıldıktan sonra değişiminiz en geç 10 iş günü içerisinde yapılıp size tekrar gönderilecektir.
* DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.
*ÇANTA, AKSESUAR ve İNDİRİM GRUBUNA GİREN ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM BULUNMAMAKTADIR.
Değişim İşleminde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?
1- Firmamızın anlaşmalı olduğu kargo (PTT Kargo ) ile size verilecek kargo kodu ile gönderim sağlamanız gerekmektedir. Başka bir kargo firmasıyla gönderilen ürünler firmamızca teslim alınmamakta, değişim ve iadesi kabul edilmemektedir.
2- Satın alınmış ürün ayıplı / defolu / yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa (Lütfen Kargoda hasar gören paketleri size ürünü getiren kurye ile birlikte tutanak altına alınız) değişim işlemlerinde kargo ücretleri tarafımıza aittir.
3- Ayıplı/Defolu/Yanlış olmayan ürünlerin değişimlerinde; tarafımıza gönderilen ve değişim sonrasında alıcıya gönderilen kargoların ücreti ise müşteriye aittir.
İptal & İade
Hangi Durumlarda Aldığım Ürünü İade Edebilirim?
Kanuna göre Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir.
İade Şartları Nelerdir?
1- İadesini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri faturası ve orijinal kutusu ile beraber, anlaşmalı olduğumuz kargo ve size verilen kargo numarası ile bizlere gönderebilirsiniz.
2- İade gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa, siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de iade edilmelidir.
3- Çanta ve kampanyalı ürünler haricinde almış olduğunuz bütün ürünleri 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz
4- İade edilecek ürünün kullanılmamış, yıpranmamış ve kirlenmemiş olması şarttır.
5- İade edilecek ürün, faturası ile beraber firmamıza ulaştırılmalıdır. FATURASIZ ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmemektedir.
6- Ürün ya da ürünlerin etiketleri kesinlikle ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.
Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş. Ne yapmalıyım?
Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
1- Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.
2- Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü sermoda adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.
Adres bilgileri size gönderilen faturada mevcuttur.
Ürün İadesi Yaptığımda Ödediğim Tutar Bana Nasıl İade Edilecek?
Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır.
1- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz, taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.
2- Ödemenizi banka kartı ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale / Eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir.
3- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.
4- Eft / Havale seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz IBAN numarasına 7 iş günü içerisinde iade edilir.
Ürün İade Tutarı Hesabıma Neden Geçmedi?
Vermiş olduğunuz IBAN numarasından ya da bankanızdan kaynaklı bir sorun olabilir. Detaylı bilgi için müşteri hizmetlerimize 0850 227 1 722 nolu telefonu arayarak iletişime geçebilirsiniz.
* Müşteri isteğine bağlı (beden uymama, beğenmeme vb.) iade-değişimlerde bizlere gönderim kargo ücretleri müşteri tarafına yansıtılarak işlemler yapılmaktadır.